
Műszakban vagy azon kívül – állás Győr városában
Itthon kevés olyan város van, melynek munkaerőpiacát egyetlen nagyvállalat képes lenne jelentős részben uralni. Habár ...
Mindenki kíváncsi arra, hogy mire érdemes költeni az in-store marketingben és mire nem, milyen a hatékonysága a különböző eszközöknek. Előadóink – neves márkagyártók vezetői és in-store szakemberek – erről fognak beszélni őszintén és nem csak a siker sztorikat fogják bemutatni. Meghívtunk nagy multinacionális vállalatok, valamint ismert, sikeres magyar cégek vezetőit (Heineken, Unilever, Essity, Coca-Cola, Nestlé, Detki Keksz, Peck-Snack, Alma Patikák), hogy árulják el, hogy hogyan értékelik az in-store marketing kampányaikat és mik a tapasztalataik a megtérülést illetően. Van, aki óriás büdzsével dolgozik és van, aki más cégekhez képest igen kis keretből hoz ki nagy sikereket. Megtudhatjuk, hogy miért érdemes ⎫ például fesztiválokon trade marketingre költeni, ⎫ tökéletesíteni a szupermarketekben az in-store megjelenést ⎫ jelentős befektetéssel szabadpolcossá alakítani a patikákat ⎫ kevés, de prémium minőségű, drága display-jel dolgozni ⎫ vagy épp ellenkezőleg, sok, relatív olcsó displayre költeni. Megtudhatjuk a dunnhumby piackutatótól, hogy mi minden derül ki a Tesco promóciók szofisztikált elemzéseiből és az Essitytől, hogy hogyan elemzi egy tapasztalat customer marketing csapat a legkülönfélébb in-store promóciók megtérülését. Érdemes jegyzetfüzetet vagy notebookot hozni, mert sok információ csak a konferencián hangzik el! 5 ok, amiért érdemes a Trade Marketing Konferencián részt venned: ¬ mert itt olyan ismereteket fogsz hallani, amit azonnal hasznosíthatsz a munkádban ¬ mert az előadók sikeres, az új ötletekben élenjáró cégektől jönnek ¬ mert itt megismerheted a legújabb és legjobb best practice-ket ¬ mert itt a vendégek között kapcsolatot építhetsz, közös promóciókról vagy hasonló kihívásokról beszélgethettek ¬ mert a Trade Marketing Konferencia előadásai mindig emlékezetesek Ide kattintva tekintsd meg a részletes programot. A konferencia időpontja: 2019. február 14., 8.30 – 17.00 óráig Helyszín: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, konferenciaterem (BKIK 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) A konferencián adjuk át az Év Trade Marketingese és az Év Trade Marketinges Csapata díjat is! Jelentkezem a Trade Marketing Konferenciára: A jelentkezéseket 2019. február 11-ig tudjuk elfogadni. Érdemes egyúttal a Trade Marketing Klubba is jelentkezni (a tájékoztatót és az éves programot itt http://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/tmk-2019-eves-esemenynaptar/olvashatod), hiszen a klubtagok kedvezményes díjjal vehetnek részt a konferencián, de amellett a klubülések, előadások és szakmai kapcsolatépítés is sokat nyújtanak a tagok számára. Jelentkezem a Trade Marketing Klubba, éves tagságit vásárolok: Várjuk jelentkezésedet! Üdvözlettel: Csiby Ágnes, Hermann Zsuzsanna, Kátai Ildikó a Trade Marketing Konferencia szervezői
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
Itthon kevés olyan város van, melynek munkaerőpiacát egyetlen nagyvállalat képes lenne jelentős részben uralni. Habár ...
Az emberek többsége rajong a kulináris élményekért, ez tény. A kávézás is ide tartozik. Ugyanakkor az egyszerűséget ...
Bemutatjuk, hogy mennyi idő alatt megy ki a szervezetből az alkohol ha ittál pár pohárral.