Munkalehetőségek hada várja az álláskeresőket a logisztika és szállítmányozás területén Magyarországon
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A Heineken Hungária és a Positive Adamsky az elmúlt 3 év során már többször is dolgozott együtt eseti megbízások útján, idéntől az ügynökség a sörgyártó márkáinak hazai trade marketing tevékenységében is szerepet vállal. A Positive Adamsky viszi 2021-ben a Heineken Hungária és a hozzátartozó márkák (Heineken, Soproni, Gösser) trade kommunikációs projektjeit. Az ügynökség 2018-tól kezdve már számos feladatot látott el a sörgyártó egyes divízióinak, most viszont sikerült szorosabba fűzniük a partnerséget. A mostani, trade marketing tevékenység lebonyolítására és kivitelezésére vonatkozó megbízás magába foglal többek közt HoReCa és kiskereskedelmi helyszíneken történő aktivitásokat, fogyasztói promóciókat, valamint különböző, trade anyagok elkészítésében történő együttműködést is. „Nagy öröm számunkra, hogy az eddigi, eseti alapon történő munka után most egy sokkal szorosabb együttműködésben is ki tudjuk próbálni magunkat a Heinekennel. Jó ismerkedési alap volt ez az elmúlt 3 év, emiatt pedig optimistán vágunk neki a 2021-es évnek az egyik legnépszerűbb sörmárka oldalán” – nyilatkozta Vaszary Ádám, a Positive Adamsky egyik ügyvezetője.
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A logisztika és a szállítmányozás ágazata a 21. században óriási fejlődésen megy keresztül. Ráadásul a globalizálódó ...
Az esküvői meghívók és a borfogyasztás kultúrája közötti kapcsolat az elegancia, az ízlés és a részletekre való ...