
Műszakban vagy azon kívül – állás Győr városában
Itthon kevés olyan város van, melynek munkaerőpiacát egyetlen nagyvállalat képes lenne jelentős részben uralni. Habár ...
Az Arany Ászok új kommunikációs platformot, és ezzel egyidejűleg, Arany Ászok Frissenszűrt néven, új, pasztőrözés nélkül készült termékvariánst vezet be most induló kampányában. A kreatív stratégia és a kampány kidolgozása a Human Telex Advertising & Event reklámügynökség nevéhez kapcsolódik. A Dreher Sörgyárak újrapozícionálta az Arany Ászok brandet. Az előzetes kutatások megerősítették, hogy a Márka kedvelői az egyenes, sallangmentes, tiszta beszédet értékelik legjobban, így az új kommunikáció nem ígér sem többet, sem kevesebbet, mint hogy az Arany Ászok egy frankó sör. A hosszútávon még további kibontást ígérő új platform első bemutatkozása az Arany Ászok Frissenszűrt termékvariáns bevezetéséhez kapcsolódik. Az ízben gazdagabb, pasztőrözetlen, friss Arany Ászok rövid szavatossági ideje miatt eddig csak a sörgyárban volt elérhető. Most azonban egy speciális mikroszűrési eljárásnak köszönhetően már 6 hónap eltarthatósággal, csomagolva is hozzájuthatnak a fogyasztók. A termékújdonság a szélesebb vásárlóközönségből a fiatal felnőtteket célozza, akik könnyen azonosulhatnak a régi, klasszikus sörreklámok karaktereit és hangulatát idéző, egyfajta zsánerparódiaként is felfogható új reklámfilm fantázia sztorijával: a friss sörre szomjazó, korsókkal, sörpadokkal, sörsátrakkal felszerelt tömeg elindul bevenni a sörgyárat. Az „ostromló sereg” vicces karaktereiben az Arany Ászok célcsoport archetípusaira ismerhetünk. Ám az igazgató és a sörmester résen van, még idejében beindítják az új Szűrőmasinát, amelynek köszönhetően már a kapu előtt várják a csapatot és vezetőjét, Frankó Kapitányt az új, üveges Frissenszűrt Arany Ászokkal. A kapitány – akinek, mint a márka új arcának a későbbi, szórakoztató kommunikációban még bőven jut majd szerep – nem cifrázza a véleményét, csak annyit mond: ez frankó lett! A nagyszabású tömegjeleneteket a Petneházy-réten forgatták, a filmben megjelenő sörgyár pedig alapvetően a képzelet szüleménye, de a belső helyszínek között van, amelyik valóban a Dreher Sörgyárhoz tartozik. Láthatjuk például a híres, műemlékként számon tartott, de egyébként a mai napig a sörfőzés lelkét jelentő hatalmas rézüstökkel teli Főzőházat. A most megjelenő teljes szpotot teaser film vezette fel április közepétől először az online térben, majd a televízióban, az új, frankó kommunikáció pedig a következő hónapokban több csatornán is eléri majd a közönséget. A kreatív koncepciót és a kampány kidolgozását a Human Telex Advertising & Event reklámügynökség jegyzi.
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
Itthon kevés olyan város van, melynek munkaerőpiacát egyetlen nagyvállalat képes lenne jelentős részben uralni. Habár ...
Az emberek többsége rajong a kulináris élményekért, ez tény. A kávézás is ide tartozik. Ugyanakkor az egyszerűséget ...
Bemutatjuk, hogy mennyi idő alatt megy ki a szervezetből az alkohol ha ittál pár pohárral.