Munkalehetőségek hada várja az álláskeresőket a logisztika és szállítmányozás területén Magyarországon
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
Erdei sétán és virtuális bicikli túrán mutatta be a fenntarthatóságot szolgáló innovációit a Coca-Cola HBC Magyarország a Felfedezők Napján a Millenáris Parkban. A vállalat 2015 és 2016 között 4 százalékkal csökkentette az egy liter üdítőital előállításához felhasznált vizet, a zalaszentgróti NaturAqua ásványvíz-palackozójuk pedig közel 100 százalékban megújuló energiával üzemel. A Felfedezők Napja alkalmából a Millenáris Parkba látogatók idén először találkozhattak a Coca-Cola HBC Magyarország standjával. A vállalat egy erdei séta hangulatát hozta el a kiállításra. A látogatók megismerkedhettek a Coca-Cola HBC Magyarország zalaszentgróti ásványvíz palackozójának energiagazdálkodásával, a vállalkozó kedvűek pedig egy kisebb virtuális biciklis kalandban vehettek részt, melynek jutalma a 7próba pecsétjén túl egy palack NaturAqua volt. “Az elmúlt évek innovatív beruházásainak eredményeként a Coca-Cola HBC Magyarország 2015 és 2016 között több mint 4%-kal csökkentette az egy liter üdítőital előállításához felhasznált víz mennyiségét. A zalaszentgróti NaturAqua ásványvíz-palackozónkban négy, geotermikus energiával működő hőszivattyú, köztük az ország második legnagyobb ilyen berendezése üzemel, a gyár kizárólag igazoltan megújuló forrásokból származó elektromos áramot vásárol tevékenységéhez, így a palackozó közel 100 százalékban megújuló energiaforrásból, fenntarthatóan üzemel.” – mondta Jakab Judit, a Coca-Cola HBC Magyarország fenntarthatósági komunikációs specialistája. A hazai törekvések természetesen összhangban vannak a csoportszintű célkitűzésekkel. A huszonnyolc országban jelen lévő Coca-Cola HBC kiemelt figyelmet fordít a felelős vízfelhasználásra, a vizes élőhelyek védelmére és a fenntartható energiafelhasználásra. A vállalatcsoport az elmúlt két évben a vízfelhasználását 2,1 milliárd literrel csökkentette. Ez a mennyiség elegendő lenne arra, hogy a Földön élő mind a hétmilliárd ember egy pohár vízhez jusson. Az egyik fő csoportszintű vállalásuk szerint 2020-ra a teljes energiafelhasználásuk 40 százalékát megújuló és tiszta forrásból fedezik majd. A méltán népszerű Felfedezők Napja rendezvény immár ötödik alkalommal nyitotta meg kapuit a FÖLDGÖMB magazin és a Magyar Földrajzi Társaság szervezésében a Millenáris Parkban. A rendezvény középpontjában idén a Föld vízkincse állt. Videó és fotók az eseményről: http://hu.coca-colahellenic.com/hu/toert%C3%A9neteink/felfedez%C5%91k-napja/ További információ: Vállalatunkról: Engelmann Léna http://hu.coca-colahellenic.com/ Tel: + 36-20-373-5738 E-mail: lena.engelmann@uniomedia.com sajto@cchellenic.com Coca-Cola HBC Magyarország A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. a svájci központú, csaknem 600 millió fogyasztót kiszolgáló és 28 országot átfogó Coca-Cola HBC AG csoport tagja. A dunaharaszti székhelyű, Magyarországon két palackozó-üzemet működtető vállalat 1.100 dolgozót foglalkoztat, teljes tevékenysége során pedig közel 13.000 embernek biztosít munkát. A Coca-Cola Magyarország eddig 116 milliárd forintot fektetett be hazánkban. A társaság az egyik legjelentősebb magyar élelmiszer-feldolgozó, termékeit 25 országba exportálja. Az üdítőitalok előállításához használt alapanyagok közel kétharmadát belföldi szállítók biztosítják. A cég az alkoholmentes italok széles választékát kínálja: a szénsavas üdítőitalok (Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Fanta, Fanta zero, Sprite, Sprite zero, Lift, Kinley), a természetes ásványvizek (NaturAqua csendes, enyhe, szénsavas), ízesített vizek (NaturAqua Emotion), a gyümölcslevek, nektárok és gyümölcsitalok (Cappy, Cappy Pulpy, Cappy Ice Fruit), jeges teák (Nestea, Nestea Free), a sportitalok (Powerade), valamint az energiaitalok (Burn, Monster) egyaránt részét képezik a választéknak. A vállalat üzemelteti a Vendit forróitalok (kávé, cappuccino) kiszolgálására alkalmas ital-automatákat is. A vállalat 2006-óta forgalmaz prémium szeszes italokat, a cég a többi közt a Jack Daniel’s, Finlandia, El Jimador, Bacardi, Famous Grouse, Rézangyal, Campari márkákat értékesíti. 3 melléklet
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A logisztika és a szállítmányozás ágazata a 21. században óriási fejlődésen megy keresztül. Ráadásul a globalizálódó ...
Az esküvői meghívók és a borfogyasztás kultúrája közötti kapcsolat az elegancia, az ízlés és a részletekre való ...