Az Arany Ászok úgy gondolta, hogy jó és nem pedig kínos, rasszista poén lesz, ha a félbarna sörüket, egy „félbarna” nővel reklámozzák

Az Arany Ászok úgy gondolta, hogy jó és nem pedig kínos, rasszista poén lesz, ha a félbarna sörüket, egy „félbarna” nővel reklámozzák

Az Arany Ászokot is gyártó Dreher Sörgyárak marketingesei úgy gondolták, hogy a félbarna kampánya alatt nagyon durván oda kell csapni a haldokló PC-nek, ha már Milo is Budapestre jön, ugye. Azt nem tudni, hogy a szünetben elnyomott félbarnás poénok után hogyan jutottak el a dolgok a megvalósításig, majd a kivitelezésig, meg úgy egylátalán: hány döntéshozón ment keresztül a vicc. Az biztos, hogy volt, akinél átütötte az ingerküszöböt, mivel a reklámanyagról készült kép pár dühös szó kíséretében fel is került a Dreher Facebook-oldalára. Fotó: Facebook

Forrás: 24.hu | Teljes cikk itt

További cikkek

Népszerű termékeink