![Online marketing tippek italkereskedéseknek és italgyártóknak](https://italkereso.hu/media/news/2023-04/5-italkereso-online.jpg)
Online marketing tippek italkereskedéseknek és italgyártóknak
Az italpiac egyre inkább az online térbe költözik, és azok a kereskedők, nagykereskedések, webshopok és gyártók, akik ...
„Olyan minőségi magyar családi Márka létrehozását terveztem, amelynek égisze alatt nem csupán a vendéglátásban és otthon használt prémium, kézzel készült kötényeket, sommelier kendőket tervezzük és gyártjuk, hanem az évek alatt a borászatoknak nyújtott tanácsadói tevékenységemet immáron saját borcsaládunk kialakításánál is kamatoztatni tudom.” – mondja Szik Mátyás, az SZMsommelier márka tulajdonosa. A magyar sommelier bajnokságot zsínórban háromszor megnyerő sommelier idén ősztől a Borkollégium oktatóinak csapatát is erősíti, elsőként az augusztusi WSET Level 3 képzésen találkozhatnak vele a hallgatók. Bemutatkoznak a Borkollégium oktatói: Szik Mátyás, a sommelier Az SZMsommelier borok célja 1-1 borvidékről, több borászat tételéből készülő házasítások által egy, a borkedvelők és a szakma által is kedvelt, egyensúlyos, könnyen fogyasztható és a gasztronómiában is széleskörűen felhasználható borok megalkotása volt. A most bemutatkozó borcsalád, egy egyensúlyos és összetett, ugyanakkor könnyű fehér bort, Üdítő és gyümölcsös légies rozét, valamint egy komplex szekszárdi vörös házasítást és egy modern, feszes, de nagyon elegáns 5 puttonyos aszút foglal magában. A fehér és rozé borokon keresztül a Mátrai borvidékre, míg a vörös házasítással Szekszárdra, az aszúval pedig Tokajba kalauzol bennünket a szakember.
Forrás: Borászportál | Teljes cikk itt
Az italpiac egyre inkább az online térbe költözik, és azok a kereskedők, nagykereskedések, webshopok és gyártók, akik ...
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A logisztika és a szállítmányozás ágazata a 21. században óriási fejlődésen megy keresztül. Ráadásul a globalizálódó ...