Így kampányol a Soproni

Így kampányol a Soproni

„A Soproni Óvatos Duhaj IPA egy felsőerjesztésű, szűretlen Sör. A jól ismert és megbízható Soproni minőségben készül, íze azonban egyértelműen különbözik a megszokott lagertől, de nem túl vad, könnyen iható, kellemesen keserű. Illata az aroma komlónak köszönhetően egyedi és különleges. Ezért építettük a kampányt arra az üzenetre, hogy mi magyarok szeretünk új dolgokat kipróbálni, új kalandokat átélni, új helyzeteket megismerni, de csak úgy, ha azért nem kell teljesen kimozdulnunk a komfortzónánkból” – hangsúlyozta Molnár Orsolya, a Soproni brand managere.   Ezért lett a kampány szlogenje: „Épp annyira különleges, amennyire nekünk jólesik”.   Kampányával a Soproni a változatosságot, a széles választékot igénylő fogyasztókat szólítja meg, akik folyamatosan keresik a lehetőségeket, hogy új ízeket próbáljanak ki. A kézműves sörök izgalmas ízvilágát a nagy gyártók egyenletes minőségével kínálja a sörbarátoknak.   Az IPA-t, amely már a kampány kezdete előtt a vártnál is jobb eladásokat hozott, tévéspotokkal, online bannerekkel és natív együttműködésekkel népszerűsíti a Soproni.   A kampány kreatív feladatait az ACG végezte, a médiavásárlásról a Starcom, a kampányt kísérő PR- és tartalommarketing kampányért az UNIOMEDIA felel.     Alkotók listája:   Megbízói oldal: Megbízó: Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. Marketing igazgató: Zab Gábor Senior brand manager: Molnár Orsolya   Ügynökségek: Reklámügynökség: ACG Reklámügynökség Kreatívigazgató: Nagy László Art director: Tarján Péter Szövegíró: Sallai Ervin Group account director: Szalai Sára Account manager: Herczeg Tímea Médiaügynökség: Starcom Médiatervező: Szántó Dóra   Produkcó: Producer: Fehér Nikolett Rendező: Kiss Rudolf Péter Operatőr: Vecsernyés János Gyártásvezető: Krékits Péter Látványtervező: Ágh Márton Rendezőasszisztens: Fazekas Zsolt Fidó   Utómunka: Vágó: Lehel Olivér Colorist: Gaál Lacó VFX: Nagy Miklós (Melon Fx) Zene: Fodor Máriusz

Forrás: MM online | Teljes cikk itt

További cikkek

Népszerű termékeink