Munkalehetőségek hada várja az álláskeresőket a logisztika és szállítmányozás területén Magyarországon
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
„A Soproni Óvatos Duhaj IPA egy felsőerjesztésű, szűretlen Sör. A jól ismert és megbízható Soproni minőségben készül, íze azonban egyértelműen különbözik a megszokott lagertől, de nem túl vad, könnyen iható, kellemesen keserű. Illata az aroma komlónak köszönhetően egyedi és különleges. Ezért építettük a kampányt arra az üzenetre, hogy mi magyarok szeretünk új dolgokat kipróbálni, új kalandokat átélni, új helyzeteket megismerni, de csak úgy, ha azért nem kell teljesen kimozdulnunk a komfortzónánkból” – hangsúlyozta Molnár Orsolya, a Soproni brand managere. Ezért lett a kampány szlogenje: „Épp annyira különleges, amennyire nekünk jólesik”. Kampányával a Soproni a változatosságot, a széles választékot igénylő fogyasztókat szólítja meg, akik folyamatosan keresik a lehetőségeket, hogy új ízeket próbáljanak ki. A kézműves sörök izgalmas ízvilágát a nagy gyártók egyenletes minőségével kínálja a sörbarátoknak. Az IPA-t, amely már a kampány kezdete előtt a vártnál is jobb eladásokat hozott, tévéspotokkal, online bannerekkel és natív együttműködésekkel népszerűsíti a Soproni. A kampány kreatív feladatait az ACG végezte, a médiavásárlásról a Starcom, a kampányt kísérő PR- és tartalommarketing kampányért az UNIOMEDIA felel. Alkotók listája: Megbízói oldal: Megbízó: Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. Marketing igazgató: Zab Gábor Senior brand manager: Molnár Orsolya Ügynökségek: Reklámügynökség: ACG Reklámügynökség Kreatívigazgató: Nagy László Art director: Tarján Péter Szövegíró: Sallai Ervin Group account director: Szalai Sára Account manager: Herczeg Tímea Médiaügynökség: Starcom Médiatervező: Szántó Dóra Produkcó: Producer: Fehér Nikolett Rendező: KISS Rudolf Péter Operatőr: Vecsernyés János Gyártásvezető: Krékits Péter Látványtervező: Ágh Márton Rendezőasszisztens: Fazekas Zsolt Fidó Utómunka: Vágó: Lehel Olivér Colorist: Gaál Lacó VFX: Nagy Miklós (Melon Fx) Zene: Fodor Máriusz
Forrás: MM online | Teljes cikk itt
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A logisztika és a szállítmányozás ágazata a 21. században óriási fejlődésen megy keresztül. Ráadásul a globalizálódó ...
Az esküvői meghívók és a borfogyasztás kultúrája közötti kapcsolat az elegancia, az ízlés és a részletekre való ...