Munkalehetőségek hada várja az álláskeresőket a logisztika és szállítmányozás területén Magyarországon
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A SIRHA Budapest 2018 szakkiállítás Future Store standján sokan mutatják be új termékeiket, akár bevezetés előtt álló újdonságaikat és eladáshelyi kommunikációs eszközeiket. A kiállítás ideje alatt, egyedülálló módon, szakmai túravezetéssel láthatják az érdeklődők az A pavilon J01 standján a több mint 20 cég által bemutatásra szánt újdonságokat. Ma a Coca-Cola és a Canter Borház által bemutatásra kerülő újdonságok következnek. A Coke Can Display meglepő formájával és a termékek megvilágításával attraktívan mutatja majd be a termékeket, miközben a fogyasztási alkalmat is kommunikálja. A Coca-Cola Multipackekből épített installációk elősegítik azt, hogy a vásárlók ne csak a márkára, de a kihelyezés helyére is innovatív márkaként tekintsenek. Fontos, hogy a display-t a vásárlók nem bontják meg a boltban, így mellette szerepel egy kiegészítő display, amiről a terméket le tudják venni.(sztem ez a mondat nem kell) A mostani meglepetés majd már a Valentin-napra készül, hiszen egy óriási Coca-Cola szív kerül a Future Storeba. A Coca-Cola csökkentett cukortartalmú, illetve cukormentes kínálata pedig egyre bővül. A zéró cukor tartalmú kínálat része a Fanta zero és a Sprite zero is, a Coca-Cola népszerű variánsai mellett. Idén két újdonság is érkezik még, az új Coca-Cola zero Lemon, és az új koffeinmentes Coca-Cola zero. Már szinte hagyományos, hogy minden alkalommal a Future Store-ban debültálnak új kiszerelések, márkabővítések a Coca-Cola portfóliójából, így ez idén se maradhat el. Büszkén mutatják be jövő héten a hozzánk ellátogatóknak a vizek piacát fellendítő, izgalmas, prémium és innovatív márkát, a SMARTWATER-t. A kiváló termék megfizethető áron, a mai kor egészségtudatos, trendi, innovációt kereső igényeinek kielégítésére kerül a boltok polcaira. Külföldön már most egy nagyon népszerű és szeretett márka – számos nemzetközi arccal és fogyasztóval az élén. A termék március 9-től kerül majd forgalomba Magyarországon! Idén már a Coca-Cola képviseletében lesz jelen a Lavazza portfóliója is a Future Storeban. A vállalat 25 év tapasztalattal rendelkezik a kapszulás kávéfőzőrendszerek és termékek gyártása, illetve értékesítése terén is és minden piaci szegmensben jelen van: az otthoni, a vendéglátóipari és az irodai kávékészítés terén egyaránt. Az idén a Canter Borház borait láthatjuk majd, és kóstolhatjuk a Future Store-ban. Nemcsak a kínálat bővült, de új címkékkel jelentek meg múlt év végén és most majd a teljes portfóliót láthatjuk a jövő áruházában. Az attraktív bolti kihelyezést a Wanzl VinoTech rendszerén mutatjuk be. Lehet nem mindenki által ismert, hogy Európa egyik legmodernebb borászatának saját kezelésű szőlőterületei Tihanyban, Dörgicsén és Somlón találhatóak, mintegy 110 hektár területen. Kiemelkedő borcsaládjuk a Magnus borok adják, melyek a fajtára jellemző illat- és zamatanyagokat gazdagon tükrözik, így mutatják meg a balatoni termőhelyek sokszínűségét és értékeit. Várjuk Önt is az A pavilon J01 Future Store standján február 7-9. között! Kérjük, a következő linken igényeljen ingyenes e-ticketet (február 5-én, 24 óráig), amellyel a kiállítást bármikor látogathatja: http://sirha-budapest.com/trademagazin Majd pedig foglaljon időpontot a Future Store 60 vagy 90 perces túralátogatására a következő linkek valamelyikén: 60-70 perces túra: http://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/szakmai-turavezetes/ 90-100 perces túra: http://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future_store_turavezetes_hosszu/
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A logisztika és a szállítmányozás ágazata a 21. században óriási fejlődésen megy keresztül. Ráadásul a globalizálódó ...
Az esküvői meghívók és a borfogyasztás kultúrája közötti kapcsolat az elegancia, az ízlés és a részletekre való ...