Kiderült: ez az áruházlánc szakítja a legnagyobbat a magyar borexporton

Kiderült: ez az áruházlánc szakítja a legnagyobbat a magyar borexporton

2020-ban 28,5 millió magyar palackos bort értékesített a Lidl Magyarország, ami jelentős, 21 százalékos bővülést jelent az előző évhez képest. A vállalat itthon és a külpiacokon egyaránt rekordot döntött, utóbbi esetében már 6,3 milliárd forint értékben adott el hazai borokat, ami a teljes magyar palackos borexport 33 százalékát jelenti, vagyis az áruházlánc ezzel megerősítette legnagyobb hazai borexportőr pozícióját. A Lidl célja a hazai borászatok támogatása, exporttevékenységük és külpiaci lehetőségeik elősegítése - olvasható a vállalat közleményében.

Forrás: Agrárszektor | Teljes cikk itt

További cikkek

Népszerű termékeink