Munkalehetőségek hada várja az álláskeresőket a logisztika és szállítmányozás területén Magyarországon
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
Eddig 800 ezer forint adományt adott át a Share, a jótékony Sör csapata különféle társadalmi szervezeteknek. A legújabb adományozott az oktatás területéről érkezett.
A Share sörmárkát három éve alapította három magyar vállalkozó, és az eredeti célnak megfelelően a beérkező profit 100%-át az utolsó fillérig jótékony célra fordítják. A sztorijukat elsőként a Forbes.hu írta meg.
Mi ittunk, ők adtak – megint
Az legutóbbi kiválasztott a Skool lett, a százezer forintos adományt a Share csapata adta át. Az elmúlt években közel 3000 diák – főképp lányok – előtt nyitotta meg a technológia világát a Skool, megismertetve velük a tervezői gondolkodásmódot és segítve őket abban, hogy magabiztosabbak és sikeresek legyenek az tech iparágban. Többek között ezért ők kapták azt az adományt, amit a magyarok söröztek össze nekik az elmúlt pár hónapban. Mint Koleszár Szilvi, a Skool társalapítója elmondta, a pénzt önkéntesképzésre fordítják majd. Az adományozott szervezeteket minden alkalommal egy-egy átfogó terület Share-nagykövete választja ki, tavaly például KISS Tibi, a Quimby frontembere döntött.
Az adomány odaítéléséről idén Vinnai Balázs (az Mysis által felvásárolt IND banki szoftvercég társalapítója), a Share oktatás-kutatásért felelős nagykövete döntött. Azért a Skoolra esett a választása, mert kifejezetten fontosnak tartja, hogy egyre több lány számára legyen vonzó az informatika területe (Vinnai amúgy érdekelt a Codecool nevű programozó iskolában is). Alvégi Lóci, a Share egyik alapítója az elmúlt három évet összefoglalva elmondta: a jótékony sörmárka több, mint 52 ezer eladott sörön van túl, a mostanival együtt 800 ezer forint adományt adott át összesen.
Az összeg egytől-egyig a társadalomért tenni akaró szervezeteknél kötött ki. Befektető is csatlakozott, még több helyen lesznek ott. Egyre több pubban, szórakozóhelyen és rendezvényen bukkannak fel a jótékony sörök, mivel a Share első tőkebevonási köre sikeres volt, és ez felpörgeti a disztribúciót – számolt be róla Alvégi Lóci. A csapathoz – befektetőként és egyben tanácsadóként – Szathmáry Viktor tech vállalkozó csatlakozott.
A Share azért is várja kifejezetten optimistán az idei év hátralévő részét, mert tapasztalataik szerint egyre több cégnél szempont a társadalmi felelősségvállalás, amikor céges rendezvényekről, bulikról, évzáró eseményekről
„Egyre több helyen számít, hogy mind a munkatársak, mind a külvilág felé egyértelmű legyen az üzenet: egy nagyobbszabású, koccintós házirendezvény szervezésekor sem feledkeznek meg a jótékonyság fontosságáról.”
Az eddigi adományozottak és az őket választó Share-nagykövetek:
Söriket itt találjátok: Share a jótékony ser
Forrás: Share a jótékony Ser | Teljes cikk itt
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A logisztika és a szállítmányozás ágazata a 21. században óriási fejlődésen megy keresztül. Ráadásul a globalizálódó ...
Az esküvői meghívók és a borfogyasztás kultúrája közötti kapcsolat az elegancia, az ízlés és a részletekre való ...