Munkalehetőségek hada várja az álláskeresőket a logisztika és szállítmányozás területén Magyarországon
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
Szaloncukor, karácsonyfadísz, ajándékok – tipikus bevásárlólista az ünnepek előtt. A Tesco kínálatában a vásárlók nemcsak különleges és klasszikus karácsonyi finomságok, hanem számtalan ajándékötlet és dekoráció között is válogathatnak. Az áruházlánc az ünnepi időszakra többek között 6 millió édességgel és többszáz féle karácsonyfadísszel készül. Élő fenyőt 117, friss halat 69 áruház parkolójában lehet vásárolni. Mi kerül az asztalra? A karácsony előtti időszakban körülbelül 15 százalékkal több szárnyas fogy a Tesco áruházaiban, illetve megnő a halak iránti kereslet is, így a szezonális kínálat ehhez igazodik. A vásárlók 69 áruház parkolójában friss halat is tudnak vásárolni, míg a boltokban olyan különlegességek közül is választhatnak, mint a sárga tonhal steak, illetve a lazac. Édességek esetében mákos és diós tekercsből 300 tonna, bejgliből 15 tonna, habkarikából 90.000 darab, szaloncukorból pedig 1,5 millió csomag várja a vásárlókat. Utóbbi esetében a legnépszerűbb zselés szaloncukor mellett további 12 féle íz közül lehet válogatni, amelyek között olyan különlegességet is találni, mint a Tesco Finest pörkölt mandulás szaloncukor. Az áruházlánc tapasztalatai szerint a magyar vásárlók körében is egyre népszerűbb a panettone, ezért ebből idén 10 féle ízben mintegy 17 tonnával készül. Sőt, a boltokban most először kétféle Tesco Finest panettone (klasszikus és Amaretto ízesítésű) is kapható. Télen nem maradhatnak el a klasszikus déli gyümölcsök sem, így a Tesco 1,2 millió kilogramm mandarinnal és 700 tonna naranccsal is várja a vásárlókat. A karácsonyi koccintás különleges itallal lesz igazán ünnepi: pezsgők, likőrök, borok és egyéb égetett szeszek mellett a vásárlók a Tesco exkluzív kínálatában díszdobozos, tradicionális osztrák pezsgőt is találhatnak. Mi kerül a fára? A karácsony egyik legszebb pillanata, amikor felkerülnek a díszek a fára. A Tesco mintegy 384 féle karácsonydísszel készül, melyek között megtalálható a klasszikus gömb forma, illetve újdonságként a madár-formájú dekoráció is. Az ünnepi hangulathoz elengedhetetlenek a karácsonyi fények: az áruházakban 67 féle égő kapható, melyek közül a lézerprojektor, a pamutgömbös fényfüzér és a 100 izzós beltéri LED égősor a legnépszerűbb. Az áruházlánc idén 14 féle műfenyővel készül, illetve 117 áruház parkolójában lesz élő fa értékesítés is. Mi kerül a fa alá? A Tesco célja, hogy a karácsonyi készülődést mindenkinek élménnyé varázsolja, és ehhez számtalan ajándékötletet biztosít vásárlói számára. Idén 1200 féle könyvvel készül az áruházlánc, köztük romantikus, krimi és sci-fi regényekkel, illetve szakács- és gyermekkönyvekkel is. Sokan a karácsonyi ajándékozás keretében szereznek be egy-egy nagyobb értékű elektromos cikket: a Tesco szerint a nagyobb méretű és nagy felbontású televíziók lesznek a vásárlók körében a legnépszerűbbek. Kisebb elektronikai cikkek közül pedig az ünnepek előtt a különféle fülhallgatók, illetve PC- és játékkiegészítők, hajszárítók, hajvágók, konyhai kisgépek iránt nő meg jobban a kereslet. A Tesco idei játékkínálatát igazi szakértőkkel, gyerekkel tesztelte. Az idei év slágertermékei várhatóan a Barbie, Lego és a Star Wars játékok lesznek, de a Tesco sajátmárkás kínálatában fejlesztő és szórakoztató játékokkal is készül. Carousel márkanév alatt 15 az 1-ben képességfejlesztő készlet, babaház, illetve tűzoltóautó is sorakozik a polcokon. TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt. A Tesco 20 éves hazai működése során a magyar gazdaság meghatározó szereplőjévé vált. A 2015-ben létrejött Tesco Európa segítségével erősebb lett a vállalat és egyszerűsödött működése. Ennek köszönhetően az áruházlánc hosszú távon tovább erősíti megszerzett pozícióját. Az egyik legnagyobb privát munkaadó az országban: közel 18 ezer munkatársának biztosít állást. 206 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel. A Tesco Online Bevásárlás Szolgáltatásával, kényelmi formátumú üzleteivel és hipermarketeivel napról-napra közelebb viszi vásárlóihoz az elérhető árú és jó minőségű termékeket. Szállítóinak csaknem 80 százaléka – több mint 1100 vállalkozás – magyar. Az áruházlánc aktívan támogatja az egészséges táplálkozás előtérbe kerülését, az élelmiszerpazarlás elleni küzdelmet és a helyi közösségeket.
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A logisztika és a szállítmányozás ágazata a 21. században óriási fejlődésen megy keresztül. Ráadásul a globalizálódó ...
Az esküvői meghívók és a borfogyasztás kultúrája közötti kapcsolat az elegancia, az ízlés és a részletekre való ...