Megrohamozták a magyar standot az idei HOFEX-en

Megrohamozták a magyar standot az idei HOFEX-en

Nagy sikerrel zárult a magyar részvétel az idei HOFEX-en, Hongkongban. A május 8-11. között megrendezett, Ázsia vezető vendéglátóipari és élelmiszer kiállításán a magyar kiállítók komoly érdeklődésről és számos üzleti tárgyalásról számoltak be. A 30 éves múlttal rendelkező kiállításon az Agrármarketing Centrum (AMC) 54 négyzetméteres közösségi standdal jelent meg. Elégedetten zárták a 4 napos eseményt a hazai kiállítók, amely során számtalan érdeklődő és potenciális üzletkötő fordult meg a magyar standnál, köszönhetően a kiváló minőségű termékek széles választékának, illetve a rendezvényt megelőző felkészülésnek. A látogatók közül sokan ismerték Magyarországot és az ország főbb termékeit, azonban nekik is tartogatott újdonságot a kínálat. A magyar közösségi kiállítók többek között ínycsiklandó, sertéstermékekből összeállított kóstolófalatokat, szalámiféléket, füstölt és érlelt sonkákat, illetve vegyes élelmiszereket és borokat mutattak be az érdeklődők számára, de a vendégek megismerkedhettek olyan különlegességgel is, mint például a szarvasgombás tokaji borzselé. A kínai és hongkongi piacról egyaránt elmondható, hogy évről évre nő a kereslet a prémiumtermékek iránt, nagy az árverseny, valamint megfelelő árumennyiséggel is rendelkeznie kell az eladónak. A kiállítók szerint az üzletkötés hosszabb, bizalmi kapcsolaton alapuló folyamat, mindamellett meghálálja a befektetett időt és fáradságot. Az idei évben 72 ország 2661 kiállítója vonultatta fel termékeit a HOFEX-en.

Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt

További cikkek

Népszerű termékeink