
Műszakban vagy azon kívül – állás Győr városában
Itthon kevés olyan város van, melynek munkaerőpiacát egyetlen nagyvállalat képes lenne jelentős részben uralni. Habár ...
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a tavalyi évben második alkalommal írta ki Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Az MPRSz Employer Branding Tagozata (EB Tagozat) a pályázatot azzal a célkitűzéssel hirdette meg, hogy a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza, bemutassa és megismertetesse a szakmai közönséggel. A díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek. „Meggyőződésem szerint az úttörőké a főszerep általában az élet minden területén, így van ez az Employer Branding esetében is. A pályázat kapcsán is azt tapasztalhatjuk, hogy egyre nagyobb az érdeklődés a munkáltatói márkaépítés iránt, hiszen egyre több munkáltató néz szembe bevonzási és megtartási kihívásokkal, immár nem csupán szellemi, hanem fizikai pozíciókban egyaránt. Az MPRSZ EB Tagozatának céljai között szerepel a kommunikációs és HR szakma közelítése, általános szakmai edukáció és keretrendszer biztosítása, valamint a tudatos munkáltatói márkaépítés elterjesztése a magyar munkáltatók körében. Ennek egyik fontos eleme az Employer Branding Award” – mondta el Kádár Balázs, az MPRSz Employer Branding Tagozat alapítója, vezetője és elnökségi tag. „Nagy öröm számunkra továbbá, hogy a pályázatok egyre magasabb színvonalról és átgondoltságról tesznek tanúbizonyságot. A minősítéssel azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak KKV és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének. Jövő évben egy új, izgalmas másik díj kiírása is várható a témában” – tette még hozzá. A szakmai zsűri alapos munkát végzett, 8 szempont mentén értékelte a pályázatokat és egyértelműen megnevezte a legjobbakat. Az idei zsűri tagjai voltak: Hinterstein Anikó (Magyar Telekom-Deutsche Telekom AG) – HR marketing consultant Hungary & Macedónia, Siska Katalin (Groupama Biztosító) – humánerőforrás ügyvezető igazgató, Vogronics Krisztina (Phoenix Pharma) – HR és kommunikációs vezető, Bocskai István (OTP) – PA és belső kommunikációs vezető, Szűts Ildikó (Országos Humánmenedzsment Egyesület) – elnök, Pajor Mariann (Egis) – belső kommunikációs osztályvezető, Bene Nikolett (Spar) – marketingvezető, Szabó Sylvia (GE Global Operations) – kommunikációs vezető, Hőgyes Szabolcs (Provident) – HR manager Kádár Balázs (Bindermann) – MPRSz Employer Branding Tagozat vezetője és elnökségi tag. A győztesek: Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2016 díjat két kategóriában hirdették meg: középvállalat (KKV) (50 – 500 fő); valamint nagyvállalat (500 fő - ). Fődíj: Generali Biztosító: Fókuszban a munkatársak (Nagyvállalati kategória) Profession.hu: Profession.hu Employer Branding Stratégia és Megvalósítás (KKV-kategória) Arany fokozat: Groupama Biztosító: „Tiéd a pálya!” integrált munkáltatói márkaépítés a Groupama Biztosítónál (Nagyvállalati kategória) VELUX Magyarország: „Employer Branding Award 2016” pályázat (Nagyvállalati kategória) Ezüst fokozat: iQor Global Services Hungary: "Be more with iQor - Légy több az iQor-ral" (Nagyvállalati kategória) Magyar Telekom: Employer Branding kampány 2016 (Nagyvállalati kategória) Vodafone Shared Services Budapest: Meet the World kampány (Nagyvállalati kategória) Bronz fokozat: Budapest Bank: Példaértékű Employer Branding gyakorlatok a Budapest Banknál (Nagyvállalati kategória) HEINEKEN Hungária: HEINEKEN Employer Branding program – „Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!” (Nagyvállalati kategória) LIDL Magyarország: Employer Branding a LIDL Magyarország Bt-nél (Nagyvállalati kategória) NN Biztosító: NN InsuRace online business game (Nagyvállalati kategória) Rossmann Magyarország: Employer Branding a Rossmannban 2015-2016 (Nagyvállalati kategória) Az Employer Branding Award 2017 kiírása ez év őszén várható.
Forrás: MM online | Teljes cikk itt
Itthon kevés olyan város van, melynek munkaerőpiacát egyetlen nagyvállalat képes lenne jelentős részben uralni. Habár ...
Az emberek többsége rajong a kulináris élményekért, ez tény. A kávézás is ide tartozik. Ugyanakkor az egyszerűséget ...
Bemutatjuk, hogy mennyi idő alatt megy ki a szervezetből az alkohol ha ittál pár pohárral.