Munkalehetőségek hada várja az álláskeresőket a logisztika és szállítmányozás területén Magyarországon

Munkalehetőségek hada várja az álláskeresőket a logisztika és szállítmányozás területén Magyarországon

Raktáros, targoncás, központi és fuvarozói pozíciók logisztikai csomópontoknál Magyarországon

Amennyiben meg szeretnénk bizonyosodni róla, hogy a logisztika és szállítmányozás területén érdemes karriert tervezni, nézzük csak az aktuálisan meghirdetett munkákat Magyarországon. Nem fogunk csalódni! Láthatjuk például, hogy az olyan közlekedési és szállítási csomópontoknál és városoknál, ahol számos hazai és nemzetközi cég is képviselteti magát, szép számmal lehet állást találni. Adódik targoncás állás Pécs városában, valamint egyéb pozíciókra is jelentkezhetünk a szállítás-fuvarozás terén a https://pecsallas.hu/allasok/szallitas-fuvarozas linkre kattintva.

Mi kell ahhoz, hogy valakiből raktáros, targoncás, ügyintéző, beszerző, vagy sofőr legyen?

Ahhoz, hogy valakiből jó logisztikai dolgozó váljon, különböző készségek és képességek szükségesek, hiszen számos, egymástól igencsak eltérő és különböző szakmában lehet munkát kapni.

 

A raktárosi és targoncás pozíciókhoz általában középfokú végzettség és targoncavezetői engedély szükséges, míg a sofőrök számára a megfelelő kategóriájú jogosítvány és gyakran a GKI-kártya is elengedhetetlen.

 

Az ügyintézői és beszerzői pozíciók esetében a szervezőkészség, a precizitás, valamint a logisztikai folyamatokban való jártasság kulcsfontosságú, illetve a felsőfokú végzettség is nagy előnyt, extrát jelenthet.

Automatizáció és humán munkaerő a logisztika és szállítmányozás ágazatában, avagy mit hoz a jövő?

A logisztika eredetileg nem véletlenül az értelem és a logika szinonimája. Mivel napjainkban egyre több az automatizációs, úgynevezett okos lehetőség, valamint gépek és robotok segítik a munkát, ezt természetesen számos cég is elkezdte már kihasználni.

 

Ez viszont nem jelenti azt, hogy a humán munkaerő feleslegessé válna, sőt, az ember az összetett szállítmányozási feladatokban, az ügyfélkezelésben, valamint a raktári munkákban továbbra is elengedhetetlen tényező – sőt, a terminátorok megjelenésével és az ügyfélközpontúság elterjedésével talán ez még fontosabb, mint valaha.

 

A jövő kihívása tehát leginkább az, hogy a vállalatok miképp tudják ötvözni a technológiai újításokat az emberi munkával, hogy a logisztikai ágazat továbbra is fejlődjön, megfelelve a növekvő piaci igényeknek és trendeknek.

Forrás: | Teljes cikk itt

További cikkek

Népszerű termékeink