Munkalehetőségek hada várja az álláskeresőket a logisztika és szállítmányozás területén Magyarországon
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
Mivel hívja fel a figyelmet egy biobor termelője arra, hogy termékei minden szempontból hitelesek? Nyilvánvalóan az előállítás körülményeinek bemutatásával. A francia Avondale borászat „Természetes” elnevezésű, a közelmúltban szervezett reklámkampánya egyszerűen és egyenesen mondta el a koncepció lényegét: vissza a természethez! A vállalkozás tulajdonosai sok évvel ezelőtt úgy döntöttek, úgy állítják elő boraikat, hogy közben semmilyen módon nem károsítják a természetet. Trágya helyett komposztot használnak talajjavításra, a rovarkártevőket pedig nem permetezéssel, hanem kacsák és darazsak csatasorba állításával próbálják féken tartani. Persze a reklámkampány mindezen túlment: a fotókon a szüretelők ruha nélkül (azaz a maguk természetességében) gyűjtik össze a szőlőt, vizsgálják és tárolják a borokat. Akárhogy is: a meztelenség természet univerzális nyelve. És ha ez nem, hát melyik reklámüzenet megy át a fogyasztóhoz?
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A logisztika és a szállítmányozás ágazata a 21. században óriási fejlődésen megy keresztül. Ráadásul a globalizálódó ...
Az esküvői meghívók és a borfogyasztás kultúrája közötti kapcsolat az elegancia, az ízlés és a részletekre való ...