
Műszakban vagy azon kívül – állás Győr városában
Itthon kevés olyan város van, melynek munkaerőpiacát egyetlen nagyvállalat képes lenne jelentős részben uralni. Habár ...
Mivel hívja fel a figyelmet egy biobor termelője arra, hogy termékei minden szempontból hitelesek? Nyilvánvalóan az előállítás körülményeinek bemutatásával. A francia Avondale borászat „Természetes” elnevezésű, a közelmúltban szervezett reklámkampánya egyszerűen és egyenesen mondta el a koncepció lényegét: vissza a természethez! A vállalkozás tulajdonosai sok évvel ezelőtt úgy döntöttek, úgy állítják elő boraikat, hogy közben semmilyen módon nem károsítják a természetet. Trágya helyett komposztot használnak talajjavításra, a rovarkártevőket pedig nem permetezéssel, hanem kacsák és darazsak csatasorba állításával próbálják féken tartani. Persze a reklámkampány mindezen túlment: a fotókon a szüretelők ruha nélkül (azaz a maguk természetességében) gyűjtik össze a szőlőt, vizsgálják és tárolják a borokat. Akárhogy is: a meztelenség természet univerzális nyelve. És ha ez nem, hát melyik reklámüzenet megy át a fogyasztóhoz?
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
Itthon kevés olyan város van, melynek munkaerőpiacát egyetlen nagyvállalat képes lenne jelentős részben uralni. Habár ...
Az emberek többsége rajong a kulináris élményekért, ez tény. A kávézás is ide tartozik. Ugyanakkor az egyszerűséget ...
Bemutatjuk, hogy mennyi idő alatt megy ki a szervezetből az alkohol ha ittál pár pohárral.