Ne csak termeld, add is el: Csökken-e a márka értéke, ha „alacsonyabban pozícionált" borokat is elkezdünk gyártani?

Ne csak termeld, add is el: Csökken-e a márka értéke, ha „alacsonyabban pozícionált

Egy beruházást többféle szempont is motiválhat, amelyről olvashat a sikeres beruházások témájú cikkeink első és második részében. A most bemutatásra kerülő esetben a kapacitásnövelés volt a cél, némi sajátossággal háziasítva. Háziasítva, mivel, hogy borászatról beszélünk. A dilemmát, amelynek feloldásáról írunk az okozta, hogy az eredményesség és a likviditás egyaránt fontos szempontok egy borászatnál is. Az utóbbit igazán a reduktív, gyorsan piacra kerülő borok segítik, ezek árfekvése, pozícionálása viszont alacsonyabb a hagyományosan készült magas minőségű borokénál.

Forrás: Agrárszektor | Teljes cikk itt

További cikkek

Népszerű termékeink