Munkalehetőségek hada várja az álláskeresőket a logisztika és szállítmányozás területén Magyarországon
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
2020 sokak számára jelentett egyet a hónapokon át való otthon maradással, a kreatív szakma azonban idén sem állt le, sőt, számtalan olyan, kisebb-nagyobb reklámspot került ki a különböző ügynökségek keze alól, amelyek kreativitásukkal vagy épp filmes eszközeikkel hagytak maradandó nyomot az emberekben. Ezek közül mutatjuk be a legjobbakat. Adj egy kis szeretet! A brit John Lewis évek óta ríkatja meg az embereket a karácsonyi reklámokkal, idén azonban nem feltétlenül ez volt a céljuk: Give A Little Love című idei, a Waitrose-zal közös anyagukban egy szív alakú esernyő által okozott láncreakciót követhetünk végig különböző stílusú animációkban. Változnak az idők Az elmúlt néhány évtized boltjainak képeihez a világ számos részén sokszor hozzátartoztak a felfújható, táncoló figurák, amelyek a járókelők figyelmét próbálták felhívni a mögöttük lévő üzletekre. A Magyarországon is széles körben használt útvonaltervező applikáció, a Waze egy ilyen táncost helyezett a leginkább tragikomédiaként aposztrofálható anyagának középpontjába. A tartózkodási helyünkkel összefüggő, a Waze rendszerén át is érkező célzott reklámoknak köszönhetően feleslegessé vált figura elveszítette a munkáját, és egyre mélyebbre süllyedt, mielőtt megtalálta volna élete új értelmét. A csattanóra nem voltunk felkészülve. Nincs idő meghalni A huszonötödik James Bond-filmben Daniel Craig ötödszörre és egyben utoljára bújik a szuperügynök bőrébe, ennek apropóján pedig a Heineken január kiadott egy spotot, amit a tervek szerint hetvenöt országban láthattak a nézők. A Nincs idő meghalni áprilisban mutatkozott volna be a mozikban, de a premiert a koronavírus-járvány miatt előbb novemberre, majd 2021 áprilisára tolták. A rövid történetben a színész egy őt természetesen felismerő, sőt, James Bondként azonosító nő taxijában felejti az útlevelét, majd néhány meglepő fordulat után végül vissza is szerzi azt. Csak egy szimpla kávét A jó minőségű alapanyagokat használó kávézók az elmúlt tíz évben szinte elárasztották a világot, sokaknak azonban egyáltalán nincs igénye arra, hogy rendszeresen beüljön egy ilyen, sokszor érdekes belsőépítészeti megoldásokat rejtő vagy épp az egyszerűséget hirdető helyre, hiszen csak egy szimpla kávéra vágynak. Ezt a réteget célozta meg a brit McDonald’s, ami félperces reklámjában hatásos eszközökkel bizonyítja be, hogy náluk az ember mindenféle sallangok nélkül kaphat egy pohár kávét, és még sokat sem kell fizetni érte. A reklám a kis kávézók számára kétségkívül offenzív, de lássuk be: eléri a célját. Autóreklám a nappaliból Az új autómodellek reklámjaihoz általában három dologra van szükség: a népszerűsíteni kívánt autóra, kültéri forgatási helyszínre, illetve egy sofőrre, aki a forgatókönyvnek megfelelően próbálja meg irányítás alatt tartani az autót. A Skoda idén mindhárom feltételről megfeledkezett, hiszen három új utcai terepjárójuk apró modelljeivel, lakásokban készítették el az anyagokat. Konyhai akció, lisztes munkalap, tévétörés vagy épp emberi felügyelet nélküli felfedezés – van itt minden, ami a három rendezőnek eszébe jutott. Kapcsolódó Lakásokban, játékautókkal készítette el új reklámjait a Škoda A koronavírus-járványnak a reklámiparra is óriási hatása van, és nem feltétlenül úgy, ahogyan azt elképzelnénk. Viszlát, tartósítószerek! Az elmúlt években számtalan történet járta be az internetet olyan, gyorséttermekben vásárolt sajtburgerekről, illetve sült burgonyákról, amelyek hosszú hónapok vagy épp évek múlva is ugyanúgy néznek ki, mintha csak két perccel korábban vásárolták volna azokat. Ezekre adott idén kissé csípős választ a Burger King – előbb bejelentette, hogy az összes mesterséges tartósítószert, színezőanyagot, illetve ízfokozót eltávolították a Whopperből, majd negyvenöt másodpercben bemutatták, hogy mi történik a legismertebb szendvicsükkel, ha azt harmincnégy napig pihentetik. Az eredmény magáért beszélt: a penészgombák szép lassan átvették az irányítást, és elvégezték a dolgukat. Ez első látásra iszonyatos ballépésnek tűnik a vállalat részéről, de valójában tökéletes ütemben reagáltak az egészséges ételek piacának elmúlt években tapasztalt ugrásszerű növekedésére, ami magával hozta azt is, hogy az emberek a természetes összetevőket, illetve a külsőt vagy az eltarthatóságot befolyásoló szerek nélkül készült ételeket keresik, így egyre távolabb tartják magukat a gyorséttermektől. Köszönjük, hogy nem utaznak velünk A Uber ritkán látható megoldást választott a járványidőszak alatti reklámra: köszönetet mondott azoknak a felhasználóinak, akik utazás helyett inkább otthon maradnak – azok helyett, akik ezt nem tehetik meg –, sőt, az anyag megjelenését követően világszerte tízmillió felhasználó utazhatott ingyen az applikációt használó sofőrökkel. Amikor még nem volt Alexa Az Amazon egy egész sorozattal reklámozta idén a hangfelismeréses technológiát használó, a lakás számos okoseszközéhez csatlakozni tudó, de virtuális asszisztensként is működő Alexát. A spotok egyike a tengerentúli sportvilág egyik legnagyobb eseményén, az amerikaifutball-bajnokság döntőjeként minden évben százmillió nézőt vonzó Super Bowl-on mutatkozott be, első pillanataiban pedig Ellen DeGeneres teszi fel a nagy kérdést: Vajon mit csináltak az emberek, míg nem volt Alexa?
Forrás: 24.hu | Teljes cikk itt
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A logisztika és a szállítmányozás ágazata a 21. században óriási fejlődésen megy keresztül. Ráadásul a globalizálódó ...
Az esküvői meghívók és a borfogyasztás kultúrája közötti kapcsolat az elegancia, az ízlés és a részletekre való ...