Altatás után egy pohár bor? Így altasd el könnyen a gyermekedet
A gyermeknevelésben az alvás, és az altatás témája egy viszonylag nehéz terület, főleg azért, mert kicsit mindenki ...
Több mint tíz százalékkal több bort adtak el tavaly a Varga Pincészetnél, mint egy évvel korábban. Ezen belül a prémium kategóriás borokból származó bevétel növekedés elérte az ötven százalékot, ezekből mintegy 800 ezer palackot értékesítettek – tájékoztatta pénteken az MTI-t a pincészet tulajdonosa. Varga Péter elmondta, hogy az elmúlt évben a 2018. évi 12,2 millió literhez képest 1,5 millió literrel többet adtak el, ennek következtében 5 milliárd forintról 5,8 milliárdra nőtt az árbevétel és 150 millió forintról 200 millió forintra emelkedett a nyereség. Kis mértékben nőtt a létszám, az év során átlagosan 191 főt alkalmaztak. Csökkent viszont a szőlőfeldolgozás, az előző évi 20,5 millió kilogrammal szemben 2019-ben csak 17,5 millió kilogramm szőlőből készült bor. Közölte: 2019-ben több mint 700 millió forintot költöttek beruházásokra, a legfontosabb fejlesztés a palackozás korszerűsítése volt, aminek eredményeként a 10 ezer órás palackozókapacitás 14 ezerre nőtt és 30 százalékkal csökkent ennek a munkafázisnak a munkaerő-szükséglete. A Varga Pincészet Kft. 1993-ban alakult, 200 hektár szőlőültetvényük van országszerte, ebből 125 hektár Badacsony környékén, 20 hektár Balatonaligán, 55 az Egri borvidéken. A feldolgozóüzemek a Badacsonyi és Egri borvidékeken vannak. Több mint egy évtizede a Varga Pincészet értékesíti Magyarországon a legtöbb palackos bort, 2019-ben 14 millió palackot adtak el – fűzte hozzá Varga Péter. (MTI)
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
A gyermeknevelésben az alvás, és az altatás témája egy viszonylag nehéz terület, főleg azért, mert kicsit mindenki ...
Kellemes délután egy fárasztó nap után. Végre egy kis lazulás a kanapén egy finom vörösborral a ...
A pálinka webáruházunk népszerű terméke, a magyar kultúra elemi alkoholos itala.