Olyan lendülettel mentek neki Trumpnak a Super Bowl félidejében, hogy nézni is rossz

Olyan lendülettel mentek neki Trumpnak a Super Bowl félidejében, hogy nézni is rossz

A tegnapi Super Bowl nem csak az egészen meglepő befejezés miatt volt kifejezetten érdekes program. A focidöntők félidejének reklámjai mindig híresek voltak, de most valami kifejezetten szokatlan történt. Konkrétan a legnagyobb cégek mentek neki Donald Trump idegengyűlölő rendeleteinek. A Budweiser arról forgatott filmet, hogyan érkezett meg a cég egyik alapítója Amerikába, hogy itt találkozzon a másikkal. És hogy a bevándorlók kemény, ellentmondást nem ismerő emberek. A Lumber filmjét állítólag azért tiltották be, mert erős megjegyzéseket tesz Trump falára. A Coca-Cola egy multikulturalitást ünneplő, erősen patrióta szpottal jelentkezett. Our diversity is our strength. America The Beautiful #SuperBowl #Coke pic.twitter.com/vhEBvJQ38d — Keith Boykin (@keithboykin) February 6, 2017 Az Airbnb is beleállt. Acceptance starts with all of us. #weaccept pic.twitter.com/btgqyYHVTK — Airbnb (@Airbnb) February 6, 2017 Az Audi a nők mellett állt ki. Progress is for everyone. At Audi, we are committed to equal pay for equal work. #DriveProgress pic.twitter.com/pF0t14ido8 — Audi (@Audi) February 6, 2017

Forrás: 24.hu | Teljes cikk itt

További cikkek

Népszerű termékeink