Munkalehetőségek hada várja az álláskeresőket a logisztika és szállítmányozás területén Magyarországon
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
Saját emojit kér a rozénak az észak-olaszországi rozébor készítőinek egyesülete az amerikai Unicode konzorciumtól. Az egységes internetes írásrendszerek szabványát a kaliforniai Unicode gondozza. “Ha barátainkkal a WhatsAppon, az Instagramon vagy a Facebookon borokról írunk egymásnak, akkor használhatjuk a vörösboros kehely, a két koccintó pezsgőspohár vagy a pezsgős üveg emojiját, viszont teljesen hiányzik a rozét képviselő ikon” – idézte Franco Cristoforettit, a Chiaretto és a Bardolino konzorcium elnökét a WineNews.it olasz borszaklap. Cristoforetti szerint a rozé évtizedeken át háttérbe szorult és a hátrányt még most is szenvedi, noha néhány éve az egész világon óriásira nőtt a kereslet iránta. Az olasz borászok kérésére a veronai Paffi stúdió készítette elé a Pink Wine elnevezésű emojit, amely két, rozéval töltött, koccintó borospoharat ábrázol, felettük egy szintén rózsaszín szív. A kérést aláírásgyűjtéssel is meg akarják támogatni, a kampány június 21-én, az olasz rozé nemzeti napján indul, maga Cristoforetti lesz az első aláíró. (MTI)
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A logisztika és a szállítmányozás ágazata a 21. században óriási fejlődésen megy keresztül. Ráadásul a globalizálódó ...
Az esküvői meghívók és a borfogyasztás kultúrája közötti kapcsolat az elegancia, az ízlés és a részletekre való ...