Munkalehetőségek hada várja az álláskeresőket a logisztika és szállítmányozás területén Magyarországon
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
Stratégia + ötlet × precíz és gyors kivitelezés = Spice Communication. Ha képletben kéne megfogalmazni a 15. életévét betöltő integrált reklámügynökség profilját, valahogy így nézne ki, de ahogy mondani szokták, a Spice sokkal több ennél. Most eláruljuk, mi az a titkos fűszer, amelyet rohamos tempóban növekvő ügyfélkörének biztosít a Detrekő utcai ügynökség. A Spice Communication sosem a kitaposott ösvényen halad – inkább mindig kitapos magának egy újat. Ez már tradíciónak mondható abban az ügynökségben, amely 2002-ben indult 4 fős stúdióként, most pedig majd 50 alkalmazottat foglalkoztató kreatív ügynökségként abszolút tényező a piacon, olyan ügyfelek lead ügynökségeként, mint a SPAR, SuperShop, Wienerberger, MABISZ. Mindezek mellett a cég fennállása óta számos szektorban szerzett komoly tapasztalatot olyan nagy nemzetközi és magyar márkákon, mint a Nagyi Titka, Kellogg’s, Pringles, Nestlé, Unilever, Rama, Flora, Baba, Knorr, Audi, Seat, Mazda, MOL, Heineken, Soproni, Zwack, Jófogás.hu, Raiffeisen, OTP, UNION. Köztük akadnak olyan ügyfelek, akik már lassan egy évtizede szavaznak bizalmat a cégnek. Az ügyfelektől érkezett visszajelzések alapján ezt a bizalmat legtöbbször azzal érdemli ki a Spice, hogy átgondolt stratégiai alapokra fektetett eredeti ötleteket kínál, így minden felület egy darab kirakóvá válik a nagy képben. Ezekre az elismerésekre nagyon büszke a csapat, de arra még inkább, hogy mindez számokban is mérhető, akár egy nagy integrált kampányról, akár egy kisebb lélegzetvételű promócióról legyen szó. Erről a hatékonyságról tanúskodnak a csapat Effie-díjai is, ezek mellett számos egyéb reklámversenyről is díjat hozott el az ügynökség (Arany Penge, POPAI, Lollipop, Év promóciója). Már-már a Spice ars poeticájának mondható, hogy az átgondolt stratégia és a jó ötletek semmit nem érnek a precíz megvalósítás nélkül. Az online, integrált és ATL-feladatok mellett a cég számtalan promóciót, rendezvényt és BTL-feladatot bonyolított le az évek során. A részletekbe menő alaposságot és precizitást pedig semmivel sem lehet a szakmában jobban elsajátítani, mint egy rendezvény több ezer soros árajánlatának átgondolásával és a pontos lebonyolítással. A siker persze elképzelhetetlen egy jó csapat nélkül. A cég a fluktuációról híres szakmában egy olyan lojális teamet tudhat a háta mögött évek óta, amelynek tagjai évtizedes tapasztalatukat a szűk határidők ellenére is precíz kivitelezéssel kamatoztatják minden körülmények között. Ezeknek az összetevőknek köszönhető, hogy dinamikusan növekszik a bevétel és a dolgozók létszáma, a folyamatosan szaporodó tendermeghívások és a megnyert ügyfelek mérlege is nagyon biztató, a legutóbbi 10 tenderből például 7 új szerződéskötés lett, amivel tovább nőtt az ügyfelek száma. Az ügynökség egyik legfontosabb partnere a SPAR, amely stratégiai és kreatív lead ügynökségként dolgozik együtt a Spice-szal 2015 óta. Ebben az együttműködésben az ügynökségnek lehetősége van azt a retail szektorban megszerzett tudását és tapasztalatát kamatoztatni, melyet az elmúlt 15 évben gyűjtött különböző kereskedelmi élelmiszerláncok lead ügynökségeként (Kaiser’s, Plus, Interfruct, METRO). A SPAR-nak az ügynökség számos reklámanyagot készít, többek között tv- és rádióreklámokat, online anyagokat, OOH-megjelenéseket és sajtóhirdetéseket, valamint heti rendszerességgel megjelenő kereskedelmi szórólapokat – ezekből csak 2016-ban több mint 7000 oldal került ki a szorgos kezek közül. Az évek során harmonikusra csiszolt kooperáció tavaly egy komplett arculatváltásban csúcsosodott ki, amely végigvitelében abszolút érvényesült az ügynökség ars poeticája, vagyis átgondolt stratégiai alapra építették a kreatív ötletet, a precízen kivitelezett végeredmény pedig egyszerre esztétikus és rendhagyó a versenytársak kommunikációjához képest, így nem kerüli el a vásárlók figyelmét. A stratégia kialakításakor fontos szempont volt, hogy sok retail áruházlánc leginkább árat kommunikál, amíg a SPAR az emóciókra is nagy hangsúlyt fektetett. Mindezt hosszas kutatás előzte meg, amelyből kiderült, hogy a SPAR-t a minőségi termékek miatt választják, amihez szerencsére kedvező árak is társulnak. Így a kommunikációban is a racionális érvek és érzelmi kötődés fonódik össze – a jól felismerhető szív fénycsóva segítségével szimbolikusan is. És ez hosszú távon is kiemelkedően hálás platform, amely komoly kötődést alakít ki a SPAR és közönsége között. A full integrált kampányban minden egyes elem (legyen az OOH, TV, sajtó, online, vagy a már említett szórólap) kivitelezésben és üzenetében is a minőséget szolgálja, emellett pedig ördöge van az ügynökségnek, hiszen a Márka arca Ördög Nóri, aki a saját márkás termékek kommunikációjában jelenik meg. Mivel ő Magyarország leghitelesebb celebje, tökéletes „márkanagykövetnek” bizonyul. Azonban nem a SPAR az egyetlen ügyfél, amely számára rendhagyó kampányt készített az utóbbi időben a Spice. A Magyar Biztosítók Szövetsége 2016 decemberében egy új platformon mutatkozott be a nézőknek. A kihívás az volt, hogy a legtöbb nyugdíjbiztosítási kampány nyugdíjas éveiket élvező embereket mutat be, de ezzel pont a harminchoz közeli célközönség figyelmét kerüli el. A Spice-nak sikerült egy integrált kampányban kreatívan összehozni a fiatal generációt idősebb önmagával, ezzel pont azok figyelmét megragadva, akik korábban talán nem is gondolkodtak a nyugdíjas éveikről. Ráadásul konkrét üzleti ajánlat nincs ebben a kampányban, így áttételesen kellett a „kasszához” irányítani az érdeklődőket, ezért is hatalmas szám, hogy a számok minden tekintetben a piaci átlag fölött teljesítettek. A kampány folytatásaként készült következő reklámfilm most szeptemberben kerül adásba. //
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A logisztika és a szállítmányozás ágazata a 21. században óriási fejlődésen megy keresztül. Ráadásul a globalizálódó ...
Az esküvői meghívók és a borfogyasztás kultúrája közötti kapcsolat az elegancia, az ízlés és a részletekre való ...