Munkalehetőségek hada várja az álláskeresőket a logisztika és szállítmányozás területén Magyarországon
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
Nagy lendülettel indítja az újévet a Borsodi Sörgyár. A Borsodi Szituk platform tavalyi elindítása, valamint a vállalati arculat megújítását követően az idei év első felében a Borsodi Márka termékei is új csomagolást kapnak. Az évkezdet hagyományosan a fogadalmak és a megújulás jegyében telik. Nincs ez másképpen Magyarország egyik legnagyobb sörgyártójánál, a Borsodi Sörgyárnál sem. A vállalat ugyanis az idei évben új csomagolásba öltözteti termékeit. Februártól kezdődően a sörkedvelők új külsővel, de a megszokott magas minőségű tartalommal kereshetik a boltok polcain a klasszikus világos Borsodit, majd ezt követően folyamatosan megújul a teljes Borsodi portfólió (Borsodi Mester, Borsodi Bivaly, Borsodi Tüzes, Borsodi Jeges, Borsodi Póló) külalakja is. Az idén bemutatkozó csomagolások fontos részét képezik a Borsodi hosszú távú megújulásának, melynek első lépéseként 2018 második felében bemutatkozott a Borsodi Szitu platform is, valamint a sörgyár év végén bemutatta új, letisztult vállalati arculatát is. Az új irány kapcsán Juhász Péter Tibor, a Borsodi Sörgyár marketing igazgatója kiemelte az „élet habos oldalához” való visszatérés fontosságát: „Hagyományok és megújulás. A Szituk kampánnyal kiemelt célunk volt, hogy visszatérjünk a Borsodi ikonikussá vált szlogenjéhez, fiatalos, a mai fogyasztók igényeit kielégítő stílusban. Ennek a megújulásnak fontos része volt a Borsodi Szituk platform elindítása, és ugyanebben a szemléletben újítjuk most meg a termékek csomagolását és egységesítjük kinézetét is. Modern, 2019-es designt kapnak, de közel maradunk a márka értékeihez, alapjaihoz.”
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A logisztika és a szállítmányozás ágazata a 21. században óriási fejlődésen megy keresztül. Ráadásul a globalizálódó ...
Az esküvői meghívók és a borfogyasztás kultúrája közötti kapcsolat az elegancia, az ízlés és a részletekre való ...