Küldetésünk a márkák hosszútávú sikere és állandó növekedése

Szeretnéd ital márkád több fogyasztóhoz eljuttatni?

Jó helyen jársz, mert évek óta ez a szakterületünk.

Értjük az italok nyelvét

Bemutatkozás

2016-ban indult oldalunk, azzal a céllal, hogy létrehozzunk egy online ital katalógust, mely alapját fogja képezni a jövőbeli szolgáltatásainknak. Az első évet 11 ital webshop partnerrel és megközelítőleg 4.000 különböző ital termékkel zártuk. Jelenleg 245 online ital kisker webshop, 453 offline ital kiskereskedés, 94 trafik, 31 ital nagykereskedés érhető el partneri körünkben, amihez társul 23.500 különböző ital termék és több ezer ital márka.

Az egyik kedves márka partnerünk az első közös kampányunk záró értékelését így indította: "Hello Spirit Online Agency". Azóta mi is többször használjuk bemutatkozásunk során az ital ügynökség kifejezést, mert nem csak alkohollal hanem non alkohollal is foglalkozunk és ezt tesszük a fizikai térben is.

A tematikus közönségnek és a partneri hálózatunknak köszönhetően, az ital katalógusból kinőttük magunkat egy italok promótálására alkalmas platformmá.

Miben tud segíteni az Italkereső az ital márkáknak?
Online és offline eljuttatni a márkád hírét és életérzését a megfelelő fogyasztókhoz. A nagy média szmogban nehéz elérni a fogyasztók figyelmét akár pár másodpercre is. Ezért szoktuk javasolni márka partnereinknek, hogy ne csak egy kommunikációs csatornán közelítsük meg a fogyasztókat, hanem komplex, átfogó kommunikációs tervet készítsünk.

Kapcsolat

Lépj velünk kapcsolatba a lenti űrlapon keresztül és kollégánk 1 munkanapon belül felveszi a kapcsolatot veled.

A név mező kitöltése kötelező!
A név mező kitöltése kötelező!
A telefonszám mező kitöltése kötelező!

Szolgáltatások

Sampling

Sampling vagy ahogy magyarul hívjuk termék kóstoltatás, a legnépszerűbb módszer egy új vagy meglévő termék megismertetésére a fogyasztókkal. A sampling szolgáltatásunk lényege, hogy a fogyasztókhoz eljuttatjuk a kóstoló termékeket, aminek általában van egy előfeltétele. A feltétel rendszerint, hogy vásároljon X darab terméket vagy Y forintért értékben egy meghatározott termékből vagy termék kategóriából.

Tipp: A feltételt nem célszerű túl magasra tenni mert, ahogy emelkedik a feltétel azzal egyenesen arányosan nő a lemorzsolódás mértéke is. Általában 1.500 forint összeghatárt szoktunk javasolni megrendelőinknek.

Több mint 700 kiskereskedelmi bolti partnerrel rendelkezünk, akiknek a közreműködésével bonyolítjuk le a sampling kampányokat. Partnereink 60%-ban vidéki nagyvárosokban és megyeszékhelyeken helyezkednek el.

Tipp: Javasoljuk az újravásárlás elkerülése végett, hogy 4-6 hétnél a kampány ne legyen hosszabb, dohányboltok esetén maximum 3 hét javasolt.

Az elmúlt 2 évben több mint 150.000 kóstoltatást avagy kóstoló terméket juttattunk el megrendelőink megbízásából a fogyasztókhoz. Sampling szolgáltatás esetén, full service szolgáltatásra számíthatsz.
Ami nálunk azt jelenti, hogy a kóstoltatás megszervezésén kívül az alábbiakban is számíthatsz ránk, amennyiben igény van rá:

  • boltokba kóstoló termékek kiszállítása megrendelő raktárából és akár visszaszállítása is
  • online megjelenés a boltok weblapján, közösségi média felületein
  • bolti kihelyezés, A3-as plakátok kihelyezése, installáció
  • próbavásárlás (mystery shopping), hogy minden a feltételeknek megfelelően működjön
  • heti riport készítése a kampány előrehaladásáról
  • kampány zárás dokumentálása (fotókkal, statisztikával), prezentáció készítése

KÉRDÉSEK, VÁLASZOK:

Alkoholt is lehet kóstoltatni?
Igen, amennyiben az előfeltétel alkohol vásárlása.

Milyen limitek mellett működik a sampling?
A kóstoltatás megszervezésére 4 hetet szoktunk javasolni, ez idő alatt egyeztetünk bolti partnereinkkel, szállítást megszervezzük és egyeztetünk a próbavásárlókkal. Kampány hosszának 4-6 hetet szoktunk javasolni. Minimum 3.000 termék kóstoltatásával indítunk kampányt. A felső limit nincs, az eddigi legnagyobb kampányunk 15.000 darab kóstoltatásból állt.

Kisméretű kóstoló kiszerelés feltétlen szükséges?
Nem feltétlen szükséges. Végeztünk sampling kampányt már 1,5L kiszereléssel is.

Nekünk csak a terméket kell biztosítani és mindent intéztek
Igen

Csomagajánlatok is vannak?
Igen, vannak csomagajánlataink, amiket cégen belül több márka is igénybe vehet. Természetesen márkánként külön számlát állítunk ki, mert tudjuk házon belül minden márkának külön budget-je van :) Csomag ajánlatainkat kérd értékesítő kollégánktól.

Ajánlatot kérek

Bolti kihelyezés

Bolti vizuális kommunikáció meghatározó szerepet tölt be egy kampány lebonyolítása során. A gyakorlatban ezek különböző megállítók, installációk vagy plakát kihelyezések melyek a vásárló figyelmét megragadják és az impulzus vásárlókat cselekvésre ösztönzi

Partneri hálózatunk több mint 700 kiskereskedelmi boltól áll, akiknél integrált kampányok keretein belül vállalunk kihelyezéseket. A kihelyezések egyik sarokpontja a bolt mérete, ahol számításba kell venni mekkora display helyezhető el a vásárlótérben ami még nem akadályozza a vásárlók szabad mozgását de kellően szem előtt van. A bolt tulajdonosokkal minden esetben egyeztetünk a tervezett display méretekről mielőtt kihelyezésre kerül.

A kihelyezések során amire még nagy hangsúlyt fektetünk az a helyszíni ellenőrzés. Rendszerint havi 1-2 alkalommal kollégáink véletlenszerűen ellenőrzik és dokumentálják a kihelyezéseket. Az így készült fotókat a kampány záró dokumentummal együtt minden esetben átadjuk a megrendelőnek. A szigorú ellenőrzésnek köszönhetően az esetek 98%-ban minden a kampány tervek szerint szokott megvalósulni.

Ajánlatot kérek

Nyereményjáték

A nyereményjáték a legjobb módja, hogy nagyfokú aktivitást és pezsgést érjünk el a fogyasztók körében. A nyereményjátéknál nagyon fontos a jó célzás (targetálás), mert könnyen nyereményvadászok célpontjává válik a kampány és azt fogjuk tapasztalni, hogy nap végén nem bővült az elérési kör. Italmárkák esetén tudjuk ajánlani oldalunkat, mert a mi célközönségünk nem gumicsizmát se nem monitort keres, hanem tudatosan és célirányosan italokat keresnek. A nyereményvadászok számának redukálására több technikai megoldást is biztosítunk ügyfeleinknek, így biztosítva a sikeres játékot.

Mire van szükség egy nyereményjátékhoz avagy miben számíthatsz ránk?

  • egy jó koncepció
  • kreatívok készítése
  • landing oldal
  • mérési pontok beállítása
  • GDPR szempontok betartása
  • kampány indítása
  • hirdetések
  • kampány folyamatos nyomonkövetés
  • moderálás ha szükséges
  • sorsolás, kézbesítés
  • eredmények dokumentálása, prezentálása

A nyereményjáték koncepció kialakításában számíthatsz ránk, tapasztalt és képzett csapatunk már az ötletelés korai fázisában is szívesen segít. Több tucat sikeres kampánnyal a hátunk mögött szívesen adunk tanácsot, hogy milyen játékok működnek jól és mely elemeket érdemes elkerülni.

Nyereményjátékok során megkerülhetetlen a GDPR, melyre felkészült megoldásaink vannak többek között, különböző szerződés minták és automatizmusok az adatok tárolására, törlésére.

A nyereményjáték témája lehet edukatív jellegű, ami a márka vagy termék jobb megismerését szolgálja. Az edukációs kampányok a nyereményjáték és a felmérés/kvíz közös elegye, amiben nem a szerencse kapja a főszerepet hanem az adott témakörben szerzett tudás is fontos.

Ajánlatot kérek

Display

Hirdetési felületeink lehetővé teszik, hogy egy legitim felületen helyezz el ital hirdetéseket. Célközönségünk rendszeresen online keres ital termékeket és fogyasztják azokat, valamint nyitottak új termékek fogyasztására. Az ital termékeken kívül rendszeres hír fogyasztók, tudatos vásárlók.

Oldalunk kimondottan csak és kizárólag ital témakörrel foglalkozik. A felhasználók azért látogatják az italkereső.hu-t, hogy meglévő kedvenc ital márkájuk felől érdeklődjenek és új termékeket fedezzenek fel vásárlás előtt. Mutasd meg a fogyasztóknak márkád és növeld az online értékesítés vagy brand értéket. A hirdetések megjelenésére több különböző megoldást kínálunk, mint például: időalapú, megjelenés alapú vagy performanciához kötött.

Miért éri meg nálunk hirdetni?

  • releváns látogatók
  • keresőképes fogyasztók
  • viselkedés alapú ajánlórendszer
  • rugalmas kreatív megjelenési lehetőségek
  • kreatívok tesztelési lehetősége
  • professzionális ügyfélkezelés

Ajánlatot kérek

Kapcsolatfelvétel

Kapcsolatfelvétel