![Hogyan válassz esküvői meghívót a kulturált borfogyasztás jegyében](https://italkereso.hu/media/news/2023-04/bor-eskuvoi-meghivo.jpg)
Hogyan válassz esküvői meghívót a kulturált borfogyasztás jegyében
Az esküvői meghívók és a borfogyasztás kultúrája közötti kapcsolat az elegancia, az ízlés és a részletekre való ...
A következő három évben összesen mintegy 4,8 milliárd forint támogatást biztosít az agrártárca uniós források felhasználásával a magyar borok népszerűsítésére – közölte az Agrárminisztérium (AM) csütörtökön az MTI-vel. Az erről szóló rendeletek szerint az Európai Unió területén megvalósuló borpromóció támogatására 2020. március 12-től április 30-ig, míg az Európai Unión kívül megvalósuló értékesítést ösztönző tevékenységekre 2020. április 1-től május 15-ig van lehetőség benyújtani a pályázatokat – ismertette közleményében a szaktárca. Az AM rámutatott: az elmúlt időszakban a borpiacon tapasztalható nehézségeken a 2019. évi válságkezelő intézkedések – zöldszüret és krízislepárlás – enyhítettek, azonban a magyar borok piaci helyzetének tartós javítása érdekében a borpromóció támogatása is szükséges. Ezek célja a fogyasztás stabilizálása, új fogyasztók bevonása, valamint az értékesítési ár növelése. Az agrártárca a 2/2020. (II.28.) és a 3/2020. (II.28.) rendelettel két borpromóciós támogatási programot indít, egyaránt 50 százalékos támogatási intenzitással. A támogatás mindkét esetben utófinanszírozott. A kifizetési kérelmet elektronikus úton kell benyújtani a Magyar Államkincstárhoz, az ott közzétett közleményben foglaltaknak megfelelően. Egy pénzügyi évben legalább egy kifizetési kérelmet kell benyújtani, de lehetőség van évközi kifizetési kérelem benyújtására is. Az évközi kifizetési kérelmek benyújtása között legalább 90 napnak el kell telnie. A programjavaslatok értékelése során fontos szempont lesz a borrégiós promóciós terveknek való megfelelés, amelyet az egyes borrégiók maguk dolgoznak ki és fogadnak el. Ezek közzétételére március második hetében kerül sor az AM honlapján (boraszat.kormany.hu). A bírálat során az a programjavaslat élvezhet további előnyt, amelyben a pályázó vállalja, hogy a promóciós tevékenységében a közösségi bormarketing Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. által kidolgozott arculati elemeit alkalmazni fogja – közölte az AM. (MTI)
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
Az esküvői meghívók és a borfogyasztás kultúrája közötti kapcsolat az elegancia, az ízlés és a részletekre való ...
A férfi kabát nemcsak praktikus ruhadarab, amely védelmet nyújt a hideg vagy az eső ellen, hanem fontos stíluselem ...
A hétköznapi kihívások gyakran stressz és irritáció formájában váltanak ki reakciót tőlünk, amelyek komoly ...