Online marketing tippek italkereskedéseknek és italgyártóknak
Az italpiac egyre inkább az online térbe költözik, és azok a kereskedők, nagykereskedések, webshopok és gyártók, akik ...
A balkáni állam fővárosában, Szarajevóban működő sörgyár hivatalosan bejelentette, megkezdte legnépszerűbb termékének, a “Sarajevsko”-nak a szállítását Kínába – írja az Asia Times nyomán az origo. A virágkorát az Osztrák-Magyar Monarchia idején élő sörgyárat még 1864-ben alapították, és nem pusztán a Balkán, de az egész akkori birodalom egyik legjobb hírű sörfőzdéjeként tartották számon. A ma is működő sörgyár – nem messze a Ferenc Ferdinánd elleni merénylet helyszínétől – a délszláv háborúk idején is fontos szerephez jutott, az 1992-ben az ostromlók körbezárta várost innen látták el forrásvízzel. A gyár ma is működik, termékei pedig mind belföldön, mind külföldön, egyre keresettebbek. A termékpalettán zászlóshajónak számító “Sarajevsko” változatait Horvátországba, Észak-Macedóniába, Szlovéniába, Ausztriába, Németországba, Albániába, az USA-ba, Svédországba, és most már Kínába is exportálják. A sör egy kínai expon mutatkozott be először, és nem sok idő kellett ahhoz, hogy egy ottani cég jelezze partnerségi szándékát a Miljacka folyótól nem messze készülő termékekre. A vonatkozó megállapodást gyorsan meg is kötötték a kínai delegáció szarajevói látogatását követően. Miért bíznak a kínaiak a távoli Balkánon készülő sör sikerében? Az elmúlt évek adatai alapján, Kínában hihetetlen mértékben nő a sörpiac. Bár az eladott mennyiség tavaly 10 százalékkal volt kevesebb, mint 2013-ban, de a pénzügyi növekmény így is óriási. Öt év alatt 40 százalékkal ugrott meg az értékesítési mutató, ami az Euromonitor adatai szerint azt jelenti, hogy 2018-ban már 93 milliárd dolláros volt a kínai sörpiac volumene. Ez közel 27 ezer milliárd forint. A piacot jelenleg három nagyvállalat, a China Resources Beer, a Csingtao Brewery és a belga AB InBev uralja. Jelentések szerint viszont hihetetlen ütemben nő a kézműves sörök iránti kereslet, különösen a fiatal, milleniumi generációhoz tartozó kínaiak körében. A piackutatási eredmények alapján, ezek a fogyasztók keresik és hajlandók is megfizetni a prémium minőséget, valamint a különleges élményeket ígérő importsöröket, melyek között a tájékozódáshoz elsősorban az online felületeket veszik igénybe. (origo)
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
Az italpiac egyre inkább az online térbe költözik, és azok a kereskedők, nagykereskedések, webshopok és gyártók, akik ...
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A logisztika és a szállítmányozás ágazata a 21. században óriási fejlődésen megy keresztül. Ráadásul a globalizálódó ...