Online marketing tippek italkereskedéseknek és italgyártóknak
Az italpiac egyre inkább az online térbe költözik, és azok a kereskedők, nagykereskedések, webshopok és gyártók, akik ...
A Carlsberg “Együtt a ZERO felé” nevű fenntarthatósági programjának lényege, hogy csökkents e a cég karbon-emisszióját. 2019-ben a cég 30 százalékkal csökkentette relatív karbon-kibocsájtását. A Carlsberg 2015 óta megújuló forrásból szerzi elektromos áramának 56 százalékát. 2020-ban a vállalat az elektromos járművekre fókuszál: 20 teljesen elektromos, 26 tonnás kamiont helyez üzembe. A cég 2015 óta 12 százalékkal csökkentette relatív vízfelhasználását, s nemrég bejelentette, hogy teljes vízújrahasznosító telepet épít dán üzeméhez. ESM
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
Az italpiac egyre inkább az online térbe költözik, és azok a kereskedők, nagykereskedések, webshopok és gyártók, akik ...
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A logisztika és a szállítmányozás ágazata a 21. században óriási fejlődésen megy keresztül. Ráadásul a globalizálódó ...