Online marketing tippek italkereskedéseknek és italgyártóknak
Az italpiac egyre inkább az online térbe költözik, és azok a kereskedők, nagykereskedések, webshopok és gyártók, akik ...
Az Országos Marketing Konferencia (november 15-17.) második napján ismét megrendezi a Marketing&Media magazin és a Magyar Marketing Szövetség a Marketing Masters konferenciát. Az érdeklődők 25 perces előadásokat hallgathatnak meg a legújabb marketingkommunikációs trendekről, valamint érdekes és friss esettanulmányokat ismerhetnek meg. A tavalyihoz képest átalakult az előadói gárda, ugyanakkor a Marketing&Media Top50 marketingvezető listájának élén végzettek idén is ott lesznek. Íme az előadók teljes listája: Horváth Magyary Nóra (K&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató) Bánhegyi Zsófia (Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt., marketingkommunikáciért felelős vezérigazgató-helyettes) Sztipichné Kozári Edina (Mercedes-Benz Hungária Kft., marketing- és PR vezető) Pataky Piroska (Mastercard, marketing- és PR vezető) Bentzik Réka (MVM,kommunikációs és külügyi kapcsolatok igazgató) Szollár Domokos (MOL Csoport, kommunikációs igazgató) Egri Gábor (Müpa, értékesítési és marketingigazgató) Juhász Péter (Magyar Telekom, marketingkommunikációs igazgató) Johan Eidhagen (Wizz Air, marketingigazgató) Grósz Judit (Microsoft Magyarország, marketing- és operatív igazgató) Beke Zsuzsa (Richter Gedeon Nyrt., kormányzati kapcsolatok és kommunikációs vezető) Dudás Krisztina (Provident Pénzügyi Zrt., marketingigazgató) Palcsó Sára (Zwack Unicum Nyrt., marketingigazgató) Zab Gábor (Heineken Hungária, marketingigazgató) Gyovai Györgyi (Nespresso, country business manager) Sommer Ádám (Lidl Magyarország, marketingvezető) A 28. Országos Marketing Konferenciát a Park Inn by Radisson Budapestben rendezik meg, regisztrálni itt lehet az eseményre. Arról, hogy mi várható a rendezvényen a Hinora Ferenccel készült interjúnkból tudhat meg többet.
Forrás: MM online | Teljes cikk itt
Az italpiac egyre inkább az online térbe költözik, és azok a kereskedők, nagykereskedések, webshopok és gyártók, akik ...
A logisztika és szállítmányozás területe napjainkban egyre csak fajsúlyosabbá válik. A hazai és nemzetközi piacok ...
A logisztika és a szállítmányozás ágazata a 21. században óriási fejlődésen megy keresztül. Ráadásul a globalizálódó ...