Non-spot pénzek nyomában a BrandMania

Non-spot pénzek nyomában a BrandMania

Egyre nehezebb eljuttatni a márkaüzenetet a fogyasztókhoz, ezért lehet jó megoldás, ha valamilyen tartalomba sikerül csomagolni. Pár éve még úgy tűnt, hogy dinamikusan növekedhet itthon is a nem hagyományos tévés reklámok – főleg a termékelhelyezés és szponzoráció – piaca, azonban a lendület megtört és az elmúlt két évben összességében visszaesés volt tapasztalható.   János Péter, az R-Time értékesítési igazgatója a BrandManiának nyilatkozva arról beszélt, hogy nagyjából félmilliárd forintos volt a kiesés a non-spot piacon az elmúlt két évben. A cégnél ugyanakkor tavaly is nőni tudott ez a szegmens, idén pedig az első 9 hónapban kétszámjegyű bővülést tapasztaltak.   A BrandMania stábjának nyilatkozott többek között Nagy László, Havas Sports and Entertainment igazgatója, Piros Máté, az AMC Networks kereeskedelmi osztályvezetője, Baron Ágnes, a Discovery Networks CEEMEA, CEE Brand Partnership Specialist-je, Monika Wysocka, a Viacom International Media Network CEE, brand solutions igazgatója, illetve Molnár Orsoly, a Heineken Hungária Soproni senior márkamenedzsere.   A BrandMania legújabb adásában beszámolt a berlini IFA technológiai kiállításról is, ahol már az idei karácsonyi szezon slágereivel ismerkedhettünk meg. Ceruza vékonyságú tévék, csúcsmobilok és ötmilliárd eurónyi üzlet a helyszínen – minden a BrandManiában.   A BrandMania adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vagy ide kattintva.

Forrás: MM online | Teljes cikk itt

További cikkek

Népszerű termékeink