Édes megoldás a stresszre? - Cukrozott italokkal az egészségért
A hétköznapi kihívások gyakran stressz és irritáció formájában váltanak ki reakciót tőlünk, amelyek komoly ...
2019. január 1-től Balogh Barbara személyében új felsővezető irányítja a Heineken Hungária Marketing és Trade marketing szervezetét. Barbara 2010-ban csatlakozott a HEINEKEN Hungáriához, mint Heineken márkamenedzser, később Soproni Senior márkamenedzserként lépett előre. Ezt követően Kategória menedzseri, illetve innovációs pozíciókat is betöltött a vállalatnál. Az elmúlt másfél évben nemzetközi tapasztalatra tett szert a HEINEKEN Holland anyavállalatánál, szintén marketinges szerepkörben. HEINEKEN-es pályafutása során Barbara hozzájárult a cégcsoport hazai és nemzetközi sörkülönlegességek porfóliójának fejlődéséhez, többek között a Soproni IPA, Mort Subite és Affligem bevezetésének támogatásával. „Biztos vagyok benne, hogy Barbara személyében egy innovatív, tapasztalt kollégával bővül a HEINEKEN Hungária vezetősége. Barbara mind marketing területen, mind pedig a vállaltcsoportnál komoly tapasztalatokat szerzett, amelyek hozzájárulhatnak a vállalat sikerének még magasabb szintre emeléséhez”-mondta Geert Swaanenburg, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója.
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
A hétköznapi kihívások gyakran stressz és irritáció formájában váltanak ki reakciót tőlünk, amelyek komoly ...
A gyermeknevelésben az alvás, és az altatás témája egy viszonylag nehéz terület, főleg azért, mert kicsit mindenki ...
Kellemes délután egy fárasztó nap után. Végre egy kis lazulás a kanapén egy finom vörösborral a ...