Hogyan válassz esküvői meghívót a kulturált borfogyasztás jegyében
Az esküvői meghívók és a borfogyasztás kultúrája közötti kapcsolat az elegancia, az ízlés és a részletekre való ...
2019. január 1-től Balogh Barbara személyében új felsővezető irányítja a Heineken Hungária Marketing és Trade marketing szervezetét. Barbara 2010-ban csatlakozott a HEINEKEN Hungáriához, mint Heineken márkamenedzser, később Soproni Senior márkamenedzserként lépett előre. Ezt követően Kategória menedzseri, illetve innovációs pozíciókat is betöltött a vállalatnál. Az elmúlt másfél évben nemzetközi tapasztalatra tett szert a HEINEKEN Holland anyavállalatánál, szintén marketinges szerepkörben. HEINEKEN-es pályafutása során Barbara hozzájárult a cégcsoport hazai és nemzetközi sörkülönlegességek porfóliójának fejlődéséhez, többek között a Soproni IPA, Mort Subite és Affligem bevezetésének támogatásával. „Biztos vagyok benne, hogy Barbara személyében egy innovatív, tapasztalt kollégával bővül a HEINEKEN Hungária vezetősége. Barbara mind marketing területen, mind pedig a vállaltcsoportnál komoly tapasztalatokat szerzett, amelyek hozzájárulhatnak a vállalat sikerének még magasabb szintre emeléséhez”-mondta Geert Swaanenburg, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója.
Forrás: Trademagazin | Teljes cikk itt
Az esküvői meghívók és a borfogyasztás kultúrája közötti kapcsolat az elegancia, az ízlés és a részletekre való ...
A férfi kabát nemcsak praktikus ruhadarab, amely védelmet nyújt a hideg vagy az eső ellen, hanem fontos stíluselem ...
A hétköznapi kihívások gyakran stressz és irritáció formájában váltanak ki reakciót tőlünk, amelyek komoly ...